על ההזמנות חלים דמי ביטול/שינוי בהתאם לספקי התיירות השונים.
ביטול עסקאות יעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
חשוב לדעת: לא ניתן לבטל עסקאות בגין מכירה של שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם חלפו 14 ימים ממועד עשיית העיסקה או אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך 7 ימי עבודה מיום ביטול העסקה;
אם בכל זאת בחרתם לבטל הזמנה, עליכם לפנות בכתב למשרדי החברה.
תאריך הביטול/שינוי הקובע יהיה תאריך קבלת המכתב/פקס במשרדי החברה, במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון בארץ / בחו"ל ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו.
תהא החברה רשאית לבטל עסקה: א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. ב. במקרה של תקלה טכנית או תקלה אחרת.